Tisdag/Solat/Bakat

Tisdag.

Idag så har jag varit med mamma och hennes vän och varit och kollat på tyger till en soffa, inte det roligaste men bättre än att sitta och glo hemma själv.
Va fruktansvärt trött när vi kom hem igen, så jag slängde mig i soffan med en filt och en katt till en film.

Efter det så gick jag ner till dammen och slängde i kräftburarna, som mamma och Andreas har bett mig att göra, så det borde ju ha kommit i en del till på torsdagkväll då Andreas kommer =)

Sen så gick jag bort till Måns och gav han mat mm, men ingen Måns kom när jag va där.
Sen så åkte jag en sväng till Herrljunga, tankade bilen och solade solarium =) Gött! Vill ju va brun till helgen då det e partyyyy!

När jag kom hem så bakade jag både rulltårta och drömtårta, blev riktigt bra denna gången!!! För...förra gången såååå glömde jag bakpulvret! xD hahahaha! smaaaart va?! =P

Fixade lite kvällsmat och slängde mig i soffan och kollade på Idol som började ikväll igen.

Nu ska jag sova, för att jag ska upp tidigt imorn, ska va hos arbetsförmedlingen klockan 10.00 på möte om ungdomsgarantin, blöööööh. Stod på pappret att det skulle ta en timme, hoppas det tar kortare stund, orka sitta där och lyssna, jag som blir så förbaskat rastlös av att sitta så!!! Men då kan man ju hoppas på att man får börja med praktiken snart då, jag har ju redan hittat en så att säga =) Harmoni!!!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 03:43:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0