Söndag/Överby/Film/Bingolotto

Söndag.

Igår va jag på kronan en sväng, det va kul med JONNA och ANGELICA där. Efteråt kunde ju kvittat....idioter!

Idag så åkte min snälla bror Philip och snälla Sabina med mig till Överby =) De fick några ärenden gjorda och jag fick mitt gjort. Jag gick till Skopunkten och visade upp mina skor som hade pajat efter 3 månader plus att jag hade med kvittot, ja då va det inga problem att få nya. Mina vinterskor fick jag göra samma sak med efter 3 månader, samma sak hade hänt med båda två, halva sulan lös.

Så då gjorde jag så att jag valde de bootsen som jag hade tittat ut på internet för ett tag sen, och betalade då 200kr istället för 399kr =) Riktigt nöjd!!!

JAG tycker de e snygga iallafall, ascoola inuti, leopardmönstrat och mjukt!! =)

Philip kunde ju absolut inte motstå att gå in i djuraffären =p inte så ovanligt, så han köpte några till fiskar och nåt annat bös.

En trevlig lugn dag enligt mig =)

Hann börja kika på min nya film Jennifer´s body, ska se klart på den senare =) verkar bra hitills.

Spelade bingolotto nyss, mamma skulle egentligen spelat med mig men de fick gäster så jag fick 2 lotter att spela på, vann på en. Vann en ny lott....

Saknar lilla Ellen och lilla Signe!!

Mina nya boots!!!




Min Lucifer tyckte det va så gött så han låg med tungan ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0