Onsdag/Af/Lugnt!

Onsdag.

Imorse va jag på af på möte som sagt, gick bra, fort gick det oxå. Fick med mig en lapp som jag fyllde i med Harmoni idag och skickade in till af så får vi se va de säger om det.
Ska få en till slags blankett som man ska fylla i och lämna in, den va tydligen dock lite komplicerad.... så den kommer la på posten om nån vecka. Det som jag inte riktigt gillar att man bara får ha praktik i 3 månader, sen måste du byta till en annan praktikplats, eller såklart hitta ett jobb. Jaja blir nog väl. Ska ta mig ut nästa vecka, gå runt i olika kladaffärer och söka jobb så får vi se hur det går... fast vill egentligen veta hur der blir med praktiken först. Sen så kanske jag ringer till en blmsteraffär i göteborg imorn som söker en florist, fast det gällde bara 3 dagar om jag läste rätt, men borde egentligen göra det imorn om jag ska det över huvudtaget för sista dagen e på fredag...

Tycker bara att det e ett sånt besvär med allt som har med af att göra!!!!!!! kan det inte bara finnas lediga jobb överallt bara sådär!!!!!

Efter mitt besök så letade jag upp mamma som va på stan så länge, vi fikade, handlade, hälsade på mormor sen åkte vi till hemåt. Gick in på Harmoni, fixade lappen, slängde den i brevlådan, vidare till mammas vän sen hem!!! Slängde mig in i duschen, bosatte min i min morgonrock, kastade mig i soffan med filt och katt och glodde på Idol!

Sen så blev det så att jag åkte till Vedum, till Philip och Sabina en sväng, fick med en liten beställning av dom, jag ska ju som sagt upp halv 6 imorn för jag ska till Ullared!!! Äntligen!!!

Så nu ska jag kolla på film och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0