Måndag/Gött väder

Måndag.

jaha måndag igen. tråkig dag tycker jag. Men idag e det gött veder ute, ska sätta ut lite andra blommor senare. Sen så har jag absolut ingen aning om va jag ska hitta på idag! Nåt vill jag ju göra, i vanlig ordning =P

Men kan ju inte komma på nåt direkt heller. Åka och shoppa kan jag inte göra för måste spara pengarna till torsdag, för då ska jag besöka ullared, köpa det man behöver. Så behöver jag ha kvar lite pengar till helgen oxå, kronan på lördag.

Man kanske ska ha en riktig bakdag idag, göra massa olika kakor mm. Laga till värsta goda middagen oxå kanske =) Måste fundera ut va det ska va bara. Indiska köttfärsspett e ju inte fel, men då måste jag egentligen ha en annan kinasoya så de smakar som de verkligen ska, jaja, det får man se sen. =)

Men ni får la ha en bra dag så länge då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0