Fredag/Barnvakt/Otur/Brev

Fredag.

Jävla otur jag har haft idag då!!!! Först, tappar jag ett mjölkpaket på golvet, mjölk överallt sen så går skorna sönder, bara så där, halva sulan e lös! Sen kastade jag i en kräftbur och snöret gled ur handen så jag fick vandra i det iskalla vattnet och hämta skiten!!! Varför e det jag som ska fiska kräftor undrar jag??? Jag äter de inte ens! Åh!

Har även varit barnvakt åt lilla Ellen idag, har gått bra.

Fick svar på af idag oxå, får ha min praktik på Harmoni i Vedum, så ska börja nästa vecka =) fast jag sa självmant att jag kunde kika in imorn och hjälpa till, de firar nämligen 1 år. Gör ändå inget på dagen.

Ikväll ska jag kolla ut va jag har för kläder som jag ska ha imornkväll, kolla på Idol som börjar om 20 minuter, efte det ska jag kolla på min nya film Jennifer´s Body. Sen sova typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0