Torsdag/Praktik/Beg.dekoration/Övningskört/Hem/Kattungar!!!

Torsdag.

Idag så har jag varit på praktiken, det har varit att göra hela dagen verkligen, gött det att det finns nåt att göra så man inte bara går omkring där. Har gjort begravningsdekorationen till grannens mammas begravning som e från oss andra grannar här, det blev en lösbunden bukett som det heter. Bilder kommer under.

Övningskörde hem, gick bra som vanligt. Kristian berättade vart kattungarna va, så jag har varit och hälsat på de små och tog några kort, blev inte så jättebra men men.

Någon som vill ha??? Annars så försvinner de till katthimlen på lördag =( =( =(
De e så tjocka och söta!!!!

Sen så lagade jag mat o greja, gick över till Tommy och Natha en sväng och pratade, jag kan ha tur med att hennes mamma vill ha en av kattungarna, får reda på´t imorn förhoppningsvis!! Håll tummarna!!!

Gjorde mig faktiskt negerbollar idag oxå =P Va ett herrans tag sen jag gjorde det.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen mysa ner mig i soffan med en hög katter!!!

Imorn bär det av till skolan, greja med projektarbetet med Emma sen ska jag ut till Överby och förmodligen köpa en tröja som jag ska ha på studenten, vet ju aldrig va det blir för väder...
Sen så vill jag hinna med att sola, får se om det blir i Lidköping lr i Herrljunga, beror på va klockan hinner bli.

Kattungarna!!!







Begravningsdekorationen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0