Söndag/Betternatrampet!/Vinst

Söndag.

Ja, igår så va det ju Betternatrampet, cyklar en runda som de har satt ut med tipsfrågor, bingonummer och 5-kamp, dricker samtidigt som man cyklar. Jag hade ett gäng cider med mig. Toppen!
Det va hemskt varmt kan jag lova, men det e ju mycket bättre det än att det skulle ha regnat. Vi va 6 pers som cyklade ihop, riktigt sköj! jag va på väg att cykla in i en häck, men jag klarade upp det gallant! haha! Men sen så har jag några fina långa rivmärken på hela smalbenet, vet inte riktigt vart de kommer ifrån, hmm...

Hade inte tänkt att va kvar på kvällen där men sen så blev det så ändå, mamma kom och hämtade oss så vi kunde få komma hem och fräscha till oss. Det va mycket bra! Det som va kul på kvällen va det folket man kände, annars så va det inte så underbart roligt faktiskt.

Vi struntade i att cykla hem på kvällen, mamma kom och hämtade =) Tur det, för att det började ösregna!

Så pappa körde oss tillbaka till bygdegården så att vi kunde trampa hem våra cyklar idag istället, det va ingen höjdare! Hade ont och vi hade motvind, ingen rolig kombination.

Har planterat ner nya blommor ute åt mamma och vattnat allt ute. Har kollat på när Philip och Kristian har byggt en ny trappa till lilla stugan, blev bra den.

Nu ska jag lägga undan alla skolsaker ( de som jag inte behöver ) i en back, så att det inte ligger och skräpar som det gör nu. FÖR JAG TAR STUDENTEN OM 11 DAGAR!!! Rätt niiiice!!!!

Ikväll har jag bestämt mig för att ha en fläsk och slapp kväll! men både chips och godis, faktiskt!
Se om det e nåt vettigt på tv lr sätta på nån film.

De här vann jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0