Onsdag/Praktik/Hem

Onsdag.

Idag så har jag varit på praktiken, det va la nice. Gjorde lite av varje. Sen kom pappa och hämtade mig så övningskörde jag hem, och ja, det gick bra.

Har glömt att berätta att jag blev faster igen den 30 april! =) till den liten Signe! <3

Nu håller jag på och ska försöka göra tacopaj själv för första gången i mitt liv! Får se hur det går, men nån gång ska ju va den första haha! Tror att den blir kanon!

Ikväll har jag inget planerat, blir att slänga sig i dischen en snabbis och sen blir det väl slapp i soffan med goá katter!

Praktik imorn med, sen på fredag ska jag och Emma greja med projektarbetet sen efter det ska jag ut till Överby och köpa den däringa vita tröjan som jag ska till studenten, sen så kommer jag antingen åka till Lisch lr Herrljunga och sola, får se hur mycket klockan hinner bli!

Sen så e det löööördaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag längtar till lördaaaaag nuuuu!!!! För då ska jag och Angelica till Kronan! ska bli så kul! =D =D det e sommarkarneval, ska tydligen va som en djungel där haha!
Leka Tarzan & Jane hahaha! Nämen shit va jag längtar!!!!

Ska kika på vad jag ska ha för kläder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0