Fredag/Skolan/Överby/Solning/Hem

Fredag.

Idag så träffades jag och Emma i skolan och grejade med projektarbetet, kom verkligen långt med det idag, duktiga vi e! Efter det så drog vi ut till Överby. Jag köpte en vit tröja till studenten, fanns en kvar i min storlek. Tur!

Sen tog jag bussen till Lisch, solade! det va ju inte fel kan jag lova, somnade som vanligt i solariet haha!
Sen tog jag bussen till Vara så kom pappa dit så övningskörde jag hem, ja det gick fint!

Kom hem, gick till grannarna en sväng och tjötade lite, alltid lika trevligt. Blev att vi kollade på Andra Avenyn, jag hängde inte med så bra för jag har missat typ alla andra avsnitt!
Sen så har jag inte gjort så mycket mer, tar det lilla lugna, för imorn blir det PARTY!!! med bästa Angelica och Kristina!! =D Kommer bli niiiicccceeee!!!!

Tröjan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0