Torsdag/Snart Praktik

Torsdag.

Har fått gå upp tidigare än vanligt idag på grund av att jag va tvungen att fixa mat som jag ska ha senare idag, somnade ju i soffan igårkväll och inte vaknade mer, så blev lite smått stressad nu imorse.
Men nu e det fixat! Sitter och kikar datorn med en gossig Lucifer i knät.
Har förbannat ont i magen och huvudet och snörvlar. Jobbigt!

Har ingen aning om när jag slutar praktiken idag, kanske får va där enda till klockan 6 idag, har ingen aning, det beror på om det finns nåt att göra. Fast det kommer snittblommor idag, och det brukar jag få fixa =)

Kanske drar till trafikskolan en sväng efter praktiken, får se vad jag orkar med, känner mig rätt så dåsig tyvärr.

Jag ska övningsköra till praktiken idag, pappa kommer väl runt 9-tiden. Fast i Opeln, den växelspaken e rätt trög kan man säga, mycket lättare att växla på volvon.

jaja, kanske hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0