Torsdag/Praktik/Teori/Hem/Tjejkväll

Torsdag.

Idag har jag varit på praktiken, slutade 1 idag med för att det finns knappt nåt att göra. Så då tog jag tåget till Vara till trafikskolan och övade, klarade fas B idag! Gött! Började på fas C men hann inte så långt eftersom jag skulle med tåget som gick hem =(
När jag kom hem så åt jag maaat! Va så himla hungrig så jag vet inte vad!
Har precis skickat in en ansökan om sommarjobb, hoppas att man får det! Det e ju alltid bra att försöka liksom.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, har varit så uppstressad idag. Ska ta ett tåg 17.56 som går till Vargön, ska till Emma som fyller 20 år idag, ska på en så kallad tjejkväll. Blir nog kul.
Blir att jag sover över där för imorn ska vi kika lite grann på projektarbetet.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0