Torsdag/Praktik

Torsdag.

Idag så va det praktik igen då, va la sköj, gjorde några buketter och lösbundna beg.dekoraioner och en stående dekoration och några handbuketter.
Sen kom mamma och hämtade mig, blev att jag åkte direkt till Emelie för att trafikskoleläraren ringde och sa att han skulle på möte, då blev jag arg!
Vi gick till Philip en sväng, skulle undersöka hur det blev med hans nya blommor och nya krukor som han va och köpte av mig idag =) Blev nice!
Sen åkte jag hem. Lagade mat och gossade med mina underbara katter!

Nu sitter jag här och e pigg, kommer inte kunna sova än på ett tag iaf! Lucifer sitter i mitt knä oxå, han ska ju alltid va med när jag sitter vid datorn. Sötnöt <3

Har inte så mycket mer att skriva heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0