Torsdag/Hemma/Dusch

Torsdag.

Gick jättebra att köra till praktiken idag =) *nöjd*. Mamma och Marianne kom dit typ halv 4 och kikade runt, mamma köpte lite blommor och jag fick en köttätande växt!!! =D
Sen så fick jag åka med dom hem så att mamma slapp att åka en gång till till Herrljunga.

Så nu sitter jag här, mamma har planterat sina blommor så fint. Jag ska hoppa in i duschen en sväng! Känner mig hur dammig och jordig som helst! men så e det hehe.
Så underbart med soooool!!!! så gött! Snön smälter bort sakta men säkert =) jag gillar´t!

Sen så vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt, tänker inte bege mig till trafikskolan idag, kan ju få slippa det nån kväll tycker jag! Får la se om jag gör nåt lr bara sitter och ugglar. Lite tråkigt men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0