Tisdag/Skola/Teori/Skor

Tisdag.

Idag i skolan så va det en grejs som kallas Utas Teater där, (bara en gubbe), han pratade om nasism och rasism.
Sen hände det inte alls så mycket mer i skolan.
Efter skolan så tog jag bussen till Vara, gick till trafikskolan och övade på teori, går ju som sagt sakta men säkert framåt =)

Sen så gick jag och mamma till Expert och köpte färgpatron, sen vidare till systemet, ska ju på tjejkväll hos Emma på torsdag eftersom hon fyller 20 år =) GRATTIS!
Sen vidare till Hem kompaniet och kikade lite, där köpte jag en ny doftolja, denna gången med lukten Jasmine.
Sen åkte vi till Vedum, handlade lite mat, och då där inne i mataffären så kom en som jobbar där fram till mig och mamma (kommer inte ihåg va hon heter), hon sa att de höll på att rensa bak på lagret, då hade hon alltså hittat ett gammalt kort på mig, Emelie, Sandra och Alfred när vi hade varit där som påskkärringar! haha xD
Blev rätt så paff kan man ju säga! haha! Så fick jag det kortet av henne =) Så det ska jag lätt visa för Emelie haha!

Vi va även i skoaffären och kikade, där så blev det köpt ett par vita fina flip flops (jag vet, det e snö ute), med stora stenar på =) Tänkte nämligen att fy skjutton va snygg min tatuering blir med dom haha! Så blev det även köpt ett par andra svarta skor med nitar typ, jättefina!

Sen åkte vi äntligen hem!!! Lagade mat, idag blev det Oxpytt, såå gott!
Så ja, nu sitter jag här och har stora planer på att gå upp och sno med mig Lucifer och slänga mig i soffan =P

Just det ja! Fick sms av Sussie idag att jag ska bara va på praktiken tills klockan 1 imorn, för att det finns knappt nåt att göra. Så då har jag planerat att åka och träna, hinna med trafikskolan och ja sen vet jag inte mer.

Flip Flop


Skor!


Doftolja-Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0