Tisdag/Skola/Teori/Hem

Tisdag.

Har varit i skolan, visat våran lärare om hur vi vill ha det med vårat projektarbete, ser lovande ut =) Ska bara se lite med rektorn oxå. Gött, det går framåt!
Hoppade av tåget i Vara och gick till trafikskolan, fick ju nästan lite panik så kände att jag måste dit! Men jag e nöjd, för det går åt det hållet som jag vill, klarade fas C idag! =D Började på fas F oxå, sen så orkade jag inte mer för idag. Men jag e nöjd iallafall.
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma till Vara och hämta mig. Hon e på vårdcentralen i Herrljunga och det tar ju en liten stund att åka hit. Men hoppas på att hon e på väg!
Vill verkligen hem nu! Sååå hungrig! Har inte ätit nåt idag. Så när jag kommer hem blir det till att laga god mat, får se va jag hittar på.

Ikväll kommer Andreas och Ellen hem till oss, även Kristian och Tina ska komma =)
Mamma ska laga den där goda pasta-kyckling-bearnéssås grejen =) Sååååå himla gött e det!!!
Så får la man se va man gör mer ikväll, blir la till att busa med skitungen Ellen =)
Just det ja!!! Desperate houswives e ju ikväll! =D Det måste jag bara se! E ett stooort måste!
Missade ju förra veckan på grund av att kanal5 inte ville funka just då, grrr!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Ja, alla samlade! Vi ses vid middagen ikväll=)

2010-03-16 @ 16:53:53
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0