Tisdag/Fint väder/Teori

Tisdag.

Idag så har jag varit i skolan, har haft florist, fast har inte grejat med blommor för att jag har suttit vid en dator och kikat efter massa information och Antikens Grekland som jag ska skriva om. Så har jag och Emma fixat lite med projektarbetet.

Efter skolan så gick jag till resecentrum i det sköna vädret, så gött med sol! =)
Tog bussen till Vara och gick och läste lite teori, går framåt. Sen gick jag till Kristian för mamma va där. Så åkte vi hem sen, handlade på vägeg hem som vanligt.
Lagade mat, blev lite för stark denna gången tyvärr. Sen har jag bara kikat på tv en stund.

Nu så e jag rastlös, vill göra nåt!!! Funderar på att börja skriva lite på projektarbetet eller Antikens Grekland, men jag e så seg på att komma igång bara för att jag inte riktigt vet vart nånstans jag ska börja.
Får se om jag kommer igång =)

Klockan 21 ikväll så e det Desperate houswives <3 sååå bra! Fast just nu så funkar varken 3:an eller 5:an, och det går ju på 5:an!!! =O Måste funka då juh!
Annars blir jag ledsen i ögat.

Ska kika på ett jobb som mamma och Kristian hittade idag på internet, de söker personal i Lidköping i en blomsteraffär till sommaren! =) Ska kolla på´t nu på internet tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0