Söndag/Va ska man göra?

Söndag.

I går så va det casa som stod på kvällens schema. På morgonen igår så tog jag tåget klockan 10, Bella hoppade på tåget i Vara, vi fortsatte till Lidköping för vi skulle va så duktiga och träna på gymmet.
Vi tränade där i hela 2 timmar! Gött va det, men jag lovar att nu har man träningsvärk!
Men det e bra, för det visar ju då att man har tränat bra =) och det gillar vi!

Men som sagt, igårkväll så va jag och Kristina på förfst i Vara, så kom Therese och Sofia och hämtade oss så åkte vi vidare till Nossebro för att dra in på Casa. Jag säger så här: DET VA DET SÄMSTA SKITSTÄLLE SOM JAG HAR SATT MIN FOT PÅ! BLÄ FÖR CASA!  Plus att det va sååå in i helvete tråkigt!!!
Det som va kul va att man träffade folk som man kände, det va speciellt kul att träffa Veronica =D
En gammal klasskompis =)

Nu ska jag faktiskt försöka mig på att göra pannkakor! kan ni tänka er! ( har aldrig gjort det själv hihi )
smeten e klar, ska vi se hur det går att steka och vända dom oxå haha! Önska mig lycka till!
Ikväll kommer Ellen och Andreas hit oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0