Söndag/Bingolotto/Dusch

Söndag.

Jo, som jag skrev förrut så skulle vi ju spela bingolotto hos Philip förrut, det gjorde vi oxå. Men blev ingen vinst denna gången heller, på fyra bingolotter!!!!!!!! grrrrr!

Nu vill man ju bara att verkligen all snö kan försvinna! För att Philip har gått med på att han ska bygga ett fint planteringsbord åt mig =D Som jag ska ha ute nånstans. Kommer bli så fint så ^^
Fransson kom på besök en sväng ikväll oxå hos Philip, trevligt va la det =)

Nu så har jag precis kommit ur duschen, va sååå himla gött! Uppfriskande!
Tog mig en ansiktsmask förrut oxå ;P Så härligt efter att ha haft massa smink på sig hela helgen, så gött att slippa sminket! I skolan så spelar det inte så stor roll för mig.
Åker ju bara dit och gör det man ska sen hem typ, så ja jag skiter i sminket då!

Men så har jag ett litet problem här då va, vet inte om det e träning lr teori som gäller efter skolan imorn, hmm. Hinner tyvärr inte med båda sakerna imorn för att jag ska göra en läxa i florist tills på tisdag nämligen så hinner ju bara med en sak. Men just nu så lutar det nog åt teorin, behöver ju göra den, plus att jag kommer hem tidigare än va  jag gör när jag har varit och tränat, man vill ju inte sitta med en läxa hela kvällen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0