Onsdag/Praktik/Träning/Teori

Onsdag.

Ja idag så va det praktik då, men slutade som sagt redan klockan 1, på grund av att det inte finns mycket att göra just nu vid denna tiden.
Så då tog jag tåget till G-torp bytte till buss till Lidköping och gick och tränade =) Äntligen!!!
Det va så gött att få träna, känner ju i magen nu kan man säga!
Sen tog jag bussen till Vara, drog till trafikskolan, satt där ett tag sen gick jag till Kristian så pkte vi hem.
Så fick jag äntligen i mig maaaat! Tacos =P Inte fel!
Sen har jag inte gjort så mycket.

Har duschat, himla gött vill jag lova! Ska packa iordning en väska med saker som jag ska ha med imorn, ska ju till Emma imorn på tjejkväll eftersom hon fyller hela 20 år!
Vet dock inte riktigt än vilket tåg det blir, antingen ett som går 17.56 eller 21.03, beror på om jag går hela dagen till klockan 18.00 på praktiken imorn, vet jag inte än, men blir säkert så.
Så därför tänkte jag att det kan va gött att ha allt färdigpackat ifall att det kanske blir stressigt! man vet ju aldrig som sagt. Ska sova över hos henne, så på fredagen blir det lite jobb med projektarbetet sen åker jag hem på eftermiddagen, troligen runt 14-tiden. Det e nog det vettigaste tåget annars kommer jag hem så sent, och vet ju inte om jag ska iväg på fredag heller så kan ju även va gött att va hemma en liten stund ialla fall.
Kanske hinna med trafikskolan! Hade ju inte varit fel, för vid den tiden så brukar detfinnas lediga datorer.

Jag e så himla sugen på att sola solarium oxå! Va ju såååå länge sen! Gjorde ju det några dagar innan jag tatuerade mig, och det va över 1 månad sen som jag tatuerade mig! snart 2 månader! det e lång tid för mig haha!
Men känner mig blek, och det vill man ju inte direkt.

Just det ja! Har fått reda på när jag har uppkörning och teoriprovet nu ;) Det ni! HEMLIGT!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0