Onsdag/Praktik/Film

Onsdag.

Idag så har jag varit på praktiken, det va faktiskt riktigt kul idag, slapp städa och fick pilla med blommor!
Har varit mycket städ de senaste veckorna på grund av att det inte fanns nåt att göra.
Men nu har det börjat att komma igång igen! Härligt!
Har gjort två stycken lösbundna beg.dekorationer, gjort två höga buketter, tagit kassan och grejat =) Kul!
Undra va som händer imorn? Nåt kul hoppas jag! Kommer ju snitt =)
Sen kom Ellen och mamma och hämtade mig, så åkte vi hem. Mamma lagade "falsk fläskfile" kallas det, såå gott!
Så kom Kristian, Tina och Philip och åt oxå.

Sen så lekte jag, Ellen och Tina med barbie, lr jag satt och fixade till dockorna, borstade håret och fixade med kläder haha! Måste ju va fina ju =P
Sen så gjorde jag och Ellen varm choklad och gjorde iordning smörgåsrån och gick ner till mitt rum och kollade på film. På Barbie Svansjön, det ni!
Blev så trötter efter det så orkade inte fixa mat tills imorn, så imorn blir det inte god mat, det, blir en pirog, bananer och smörgåsar...

Jag e nervös! Ska övningsköra med trafikskolan imorn!!! Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0