Måndag/Tåget/Hem

Måndag.

Äntligen så sitter man på tåget på väg hem! Så gött! Plus att jag e så himla hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Så det blir till att steka oxpytt när man har kommit hem, går ju så fort och e så gott =)
Sen ska jag skriva ut mitt arbete om Tulpanens historia, så stolt att det e klart! =)
Tog typ bara 2 timmar att skriva, men fy va svårt det va att hitta information! =O Men till slut så hittade man det mesta, blev 4 eller 5 sidor =)
Hade ju svenska det sista, då skulle vi göra varsin affisch om olika grejer. Skulle även helst va klart idag.
Jag fick Yngre nysvenskan, men det gick bra, hittat alla grejer förutom en grej, hann inte för att vi slutade. Blev väl bra annars, tycker att jag har jobbat hemskt bra i skolan idag trots min dumma huvudvärk =)
Har huvudvärk varje dag nu =( Inte kul!

På tal om helt annat! min syssling Pernilla ska flytta ihop med sin pojkvän i en liten stuga, de håller på att renovera den ihop, båda går bygg =P
Men iallafall, jag har ju alltid, enda sen jag va liten velat ha en liten söt stuga ^^ Har alltid gillat den stugan som Fredrik bor i (grannen). Har alltid sagt sen jag va liten att jag vill bo i den haha! Faktiskt sant =)
Så nu e man ju inte rätt gött sugen på att hitta en liten söt stuga att flytta till =) Men det har ju inte jag råd med nu, men man får ju drömma lite =)
Har en vän som har en egen liten stuga, så söt! Den e verkligen nice! Lite avis på henne hihi =P =)

Jaha och nu så står tåget stilla på grund av ett mötande tåg, jag vill ju hem nu!!! maaat och huvudvärkstablett!!=P

Jaja, hörs kanske, kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0