Måndag/Skola/Spa

Måndag.

Sitter i skolan nu, har projekt och företagande, inte nåt kul. Men det som e gött e att det blir ingen svenska i eftermiddag så åker redan från skolan 11! =D Härligt!

Ikväll så ska jag och mamma till Lidköping och få spabehandling, ska bli så gött! Jag ska även färga mina ögonfransar, se hur det blir. Det lär ju ta ett bra tag där, men det e la gött.
Jag e så förkyld! Blir tokig! Vill inte va det.

Kan berätta lite om helgen. Som jag skrev i fredags så va jag på bio i Borås med Ellen på Prinsessan och Grodan.
I lördags så blev det så att jag åkte till Vara till Tina. Kollade på melodifestivalen med Tina, Malin och Camilla =) Himla trevlig tjejkväll tycker jag allt =) Åkte hem vid halv 12, blev astrött när jag kom hem, somnade i soffan direkt.
Igår så åkte jag iväg till Mattis, kikade på film. Innan det på dagen så körde jag, Philip och Sabina mamma till sjukhuset.

Det va min helg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0