Måndag/Skolan/Kinamat/Sola

Måndag.

Igår så spelade jag och mamma bingolotto faktiskt. Jag vann inget men mamma vann en ny bingolott.
Sen efter det så kikade vi på Johan Falk, sen mitt i allt fick vi åka upp till Philips lägenhet för att han han hade glömt att släcka sin hall. Passade även på att kolla på mina guppys Bruce och Shrek =)

Efter skolan så åkte vi in till stan, vi gick och åt kinamat, såå gott va det!!!
Sen gick vi och kikade i lite affärer. Sen tog vi bussen till skolan igen och nu sitter vi i skolan med Martina och Amanda, ska börja svenskalektionen snart.

Efter skolan fortsätter jag med tåget till Herrljunga för att jag ska gå och sola =) Så härligt.
Sen ska jag hem en sväng sen så ska jag iväg igen.

Förresten, jag har fått min studentmössa idag! =D nu e det inte långt kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0