Måndag/Balklänningar/Tacos/Gottigt

Måndag.

Ja som sagt så åkte jag och Emma till Lidköping tidigare idag. Mötte upp mamma och hennes kompis.
Vi åkte runt lite och kikade i olika affärer, på Gina Tricot har jag hittat en riktigt fin kortare jacka som jag bara måste ha! Precis min grej! Likadan scarf och väska, men det tråkiga e att jag inte har pengar till nåt sånt nu =( måste ha de till körkortet. Men det e ju gött att få körkortet fixat oxå.

Emma hittade en klänning till slut, en grön, jättefin =) Passade henne perfekt!
När vi kom hem fick vi äntligen göra och äta den efterlängtade tacosen!!!!! =D Det va så himla gottigt!!
Mätta och belåtna nu =)
Vi har precis provat våra fina balklänningar och tagit några kort =)
Blev la vissa flummkort oxå e klart haha! Nu sitter vi här och väntar på att klockan ska bli 21.00 för då ska vi se på Spårlöst, tycker det e bra. Så blir det lite chips och varm choklad med marsmallows =)
Lite gottigt får vi väl ha idag ;P

Sen så får vi väl se va vi gör efter det, jag e inte trötter så det blir la uppe sent för min del, Emma går kanske och lägger sig innan, det vet jag icke än typ.

Vill träna imorn, men behöver även gå till trafikskolan =S Vill ju gärna komma nån vart med det.
Som det känns nu så blir det ingen träning imorn utan bara trafikskolan efter skolan i ett par timmar. Men som sagt ska bestämma mig senare!

Nu ska vi hitta på nåt hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0