Lördag&Söndag/Trevlig helg

Söndag.

I fredags så åkte jag ju hem från Emma och Jessie. Tog det lilla lugna på dagen, slappade i soffan med mig kära Lucifer <3
Så kom jag på det att jag ville ut och festa på kvällen, så kollade skjuts så ja det blev att Emelie hämtade mig efter sin praktik så åkte vi hem till henne, åt pizza, gjorde oss iordning och tog tåget till Trollhättan klockan 21!
I Trollhättan så mötte vi upp Ida =D Som man inte hade träffat på hur länge som helst!
Så drog vi tre till Backstage!!!! Fick dock stå i lite kö =/ Men sen så fick vi komma in!
Det va ett band som va där och spelade som hette Iron Trooper, de va la okej.
Så träffade vi Amanda, Martina och Malin där! Det va nice! Träffade på Sabinas brors kompis Tobbe, jag och Emelie fick en sån där spelmarker som va värd 200 kr av Tobbe, så då fick alltså jag och Emelie varsin drink =D
Det va inte fel! Riktigt snällt av honom!!
En riktigt trevlig och lyckad fredagskväll!!!!

Igår så va det då lördag, fick gå upp redan klockan 9!! Så åkte jag och mamma till Lidköping.
Hämtade mormor och åkte in till stan. Fikade, gick och kikade på torget och sen så köpte vi present till syssling Bacon. Efter att vi hade varit i Lidköping så åkte vi på lite kalas hos Bacon, va där en stund sen åkte vi hem och där väntade Andreas, Josefine och Ellen.
Sen senare på kvällen så åkte jag till Mattis, vi käkade Tacooooos!!!!!Mums!

Idag då, så har vi söndag. Kom hem runt 12 lr nåt. Då va det dags för mat, inte fel.
Philip och Sabina va hemma då oxå. Jag och Sabina lekte lite i snön förrut haha! Pappa åkte skidor oxå =P
Nu sitter jag i Philips lägenhet med Philip och Sabina, gör inte så mycket, kikar lite på tv.
Vi ska va penssionärer sen ikväll med mamma och spela bingolotto hehe.
Ont i huvudet har jag oxå, usch!!!

Emelie och jag


God drink


Emelie och Ida


Emelie och Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0