Lördag/Solat/Ny väska/Feeeest!

Lördag.

Idag så åkte jag med mamma till Lisch =) Det första jag gjorde var att sola solarium, va ju tvungen att testa det stället med =P och det va nice! Va även himla gött vill jag lova!
Sen så gick vi runt i affärer lite grann och kikade, givetvis på Gina Tricot i vanlig ordning. Men har inte råd att shoppa nu, hittade massa fint!
Så kom min mormor in, så köpte hon den väskan jag ville ha, bara sådär! =D Snacka om att jag blev glad lr!
Underbara lilla mormor! <3
Så de väskan ska jag ha ikväll! Det blir nämligen utgång ikväll, till Kronan med Emelie och Angelica =)
Ska bli superkul! De ska komma hit nån gång så ska vi va här innan, käka tacos och dricka massa vin!

Så ringde även Kristina och meddelade att även hon och Jennifer ska till Kronan, Nice! =)
Känner på mig att det kommer bli en toppenkväll!

Nu ska jag kika på vad jag ska ha för kläder ikväll. Snart så kommer Emelie och Angelica hit skrev hon precis =)

Väskan som jag fick av mormor <3


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Snälla mormor=)



Hoppas ni hade kul igår och att det var mycket folk!

2010-03-28 @ 11:49:08
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0