Fredag/Fiskar/Färgat hår

Fredag.

Oj oj! Såg här nu att jag inte har varit ute och bloggat på väldans många dar, men men har väl haft fullt upp.
Idag så gick jag upp halv 7, åkte till Trollhättan till skolan. Jag och Emma jobbade med projektarbetet, går framåt. Känns bra. Sen åkte jag till Vara, träffade Therese en sväng sen körde hon hem mig. 
Jag tog det lilla lugna, käkade mat och pratade med katterna.

Sen strax efter 4 så kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Torp i Uddevalla med Philip och Sabina =)
Köpte fiskar, jag fick 2 st fiskar av mamma som jag har i ett av Philips akvarium =) 2 guppys.
En svart/vit och en som va prickig med massa olika färger.
Den svart/vita har jag döpt till Bruce och den andra har jag icke kommit på nåt vettigt namn till.
Några förslag? Det e en hane!

Sen åkte vi hem, då va mamma snäll och färgade mitt hår mörkbrunt, hade tröttnat på orange slingor så det så.
Har dock inte sett resultatet än, sitter fortfarande med handduken på huvudet.

Längtar så mycket tills imorn!!!! Då blir det paaaarrrttyyyy! Med Emelie och Angelica! =D Förfestar hos mig sen vidare till Kronan! Eurodance-Look twice live på chen! massa musik från 90-talet vill säga! det ni!

Nu ska jag borsta ur mitt hår och blåsa det och se hur resultatet blir, sen blir det slapp i soffan med katter och polly.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Klart Emelie får komma, det är väl självklart - bara jag som missat på facebook. Bjöd inte in så många utan tänkte att det sprider väl sig i vänskapskretsarna. Men denna fest är bara för nära vänner - och ja emelie ser jag såklart som en vän! Säg till henne att hon är välkommen!

2010-03-27 @ 11:05:38
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Jag är på tjörn - så det blir fest med tjejerna här. Emma är och hälsar på från england=)

2010-03-27 @ 16:37:57
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0