Fredag/Emma/Jessie =)

Fredag.

Ja just nu sitter jag i Vargön, hos Emma och Jessie =) Emma fyllde ju 20 år igår så vi va ett litet gäng med tjejer som satt och hade en trevlig kväll, lekte "Jag har aldrig" och "Sanning eller konka". Det va flummigt. Till och med jag kom på massa frågor haha! Hon fick 2 st fina ljusstakar, lila, hon e galen i lila så det passade bra =) Hon gillade dom iallafall.

Ska ta ett tåg hem klockan 2, sen så vet jag inte va man ska göra ikväll lr nåt. Så sugen på att göra nåt!
Hmm, kommer inte på nåt heller! Men jag ska iallafall höra av mig till Emelie sen när hon har slutat sin praktik.

Va ska ni andra göra idag/ikväll??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0