Fredag/Borås/Bio/Sätila

Fredag.

Idag så gick man upp klockan 12, gött att få sova! Gick in och åt lite mat, sen så ringde jag och pratade med Andreas och Josefine, så blev det bestämt att jag skulle ta ett tåg till Borås. Så det gjorde jag.
Jag och Ellen gick på bio, på Prinsessan och Grodan, så kikade Andreas och Josefine i affärer så länge.
Sen åkte vi hem till dom i Sätila, så lagade vi tacos, mycket gott.
Nu sitter vi här och kikar på tv och tar det lilla lugna. Händer inte så mycket mer, gött det.
Imorn e det lördag, får se vad som händer. Känner att jag säkert vill hitta på nåt kul imornkväll.
Får väl se imorn. Det e ju Kronan, men Emelie e i götet imorn och kollar på Jävlaranamma och vill ju inte dra dit själv direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0