Söndag/Midsommar/Mina fina tattoos/Teori

Söndag.

I fredags på morgonen så åkte jag, Jonna, Jonas, Philip och Sabina till Grebbestad. De flesta campingarna va fulla, men till slut hittade vi en, Långsjö camping, visade sig att det va där som jag hade varit när jag va liten. Trevlig camping. Vi fick en riktigt bra campingplats. Slängde upp 6-manna tältet och sen satte vi oss i våra brassestolar och slappade. Lite senare så kom Angelica och Johan. Trevligt.

På kvällen så va det karaoke och ett band som spelade efter det. Va la trevligt. Johan sjöng Paranoid och Nothing else matters på karaoken.

Det blev så att vi åkte hem igårkväll, himla gött!!! Gött att slippa all trafik som är idag på vägarna, igårva det inte mycket bilar ute. Gick över till grannarna en sväng när jag kom hem, kastade lite pil och tjötade skit.

En trevlig midsommar va det! Har massa roliga kort och även filmer.

Ikväll ska jag till Vara och läsa teori, inte så kul men jag måste ju. Snart gäller det...igen...

Jag gillar mina tatueringar, den på foten gjorde jag 19 januari 2010 den andra gjorde jag 23 juni 2010 =)
Det e nice!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0