Torsdag/Trökväder/Tåg/Bilbingo

Torsdag.

Idag e det väldigt tråkigt väder ute måste jag säga, mulet och grått, jag vill ha sol! Så e det bara.
Emma kommer till Bitterna idag, hon ska ta ett tåg till Herrljunga så hämtar jag henne där, va huuuur länge sen som helst jag träffade henne. Ikväll ska ju jag och Sofia på bilbingo, Emma ska oxå med. Sen får la vi se om mamma ska med hon oxå.

Ska åka iväg till Vedum och Vara om en stund, mata Philips fiskar och Kristian och Tinas katter. Får se om det blir i samma sväng som jag ska hämta Emma, beror ju på vilket tåg hon tar vill säga.

Det e väl det enda jag ska göra idag/ikväll, va jag vet än så länge. Man vet ju aldrig, kan ju dyka upp va som helst. Brukar ju bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0