Onsdag/Shafför/Lägenhet/Bilbingo

Onsdag.

Igår så blev det så att jag va shafför åt några pers till och från Lisch, det gick bra. När jag hade släppt av dom utanför Stadt så åkte jag typ 10 meter så blev jag invinkad av polisen för nykterhetskontroll haha. Men det gick fint det. Lite flummigt bara med tanke på att jag inte har haft mitt körkort alls länge =P

Åkte iallafall tillbaka till Vara, lånar Kristian och Tinas lägenhet medans de e i Grekland och har det gött. Lagade mig lite mat, kikade på tv och på datorn. Sen så va det bara att sätta sig i bilen igen och åka och hämta dom.

När jag kommer fram till Stadt så står det 2 st brandbilar utanför, och allt folk stod utanför. Fick reda på att det inte va någon fara, att brandlarmet bara hade gått igång.

Känner att det va en väldigt händelserik kväll/natt för mig igår.

Vaknade för en timme sen, lite trötter e jag än. Kollar på tv, Design Simon & Tomas. Ska strax fixa lite mat till mig, så ska jag se vart Fluffy och Maja e nånstans, de ligger säkert och sover, de vill ju säkert oxå ha mat.

Imorn så ska jag och Sofia åka till Larv och spela bilbingo hehe, ska vinna en massa pengar har jag bestämt. Så får väl se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0