Onsdag/Lisch med mamma/Ginza/Målning/Filmkväll

Onsdag.

Idag så gick vi upp halv 11 typ, gjorde oss iordning så drog jag och mamma till Lisch. Först åkte vi till mormor, där Andreas, Josefine, Ellen och Signe va. När vi satt ute på altanen så kommer det en igelkott och vandrar fram. Läskigt! Den reste alla sina taggar! De tog med mormor ut på en utflyckt =)

Jag och mamma åkte in till stan. Hade tänkt att vi skulle äta på Rhodos, men så gick vi förbi en kinarestaurang, så vi smet in där istället och åt =P Men shiiaaaat! va mycket mat jag fick, lätt att det va till två pers! Gött som fan va det! Nice! =)

Sen knallade vi vidare och kikade i en massa affärer, lr kanske snarare "rullade" fram till affärerna. Fick lite grejer av mamma inne på Gina Tricot =P Hon visade vissa grejer, jag provade =)
Jag fick: En militärbikini, ett linne, svarta tights och en zebraklänning! =D Fantastiskt! Allt e supersnyggt! Tycker jag iaf, sen va ni tycker, det e eran ensak, jag gillart! =) =D
Bilder blir det sist. Mamma handlade oxå till sig, för en gångs skull, jag hämtade hon provade =) Så hittade vi även ett assnyggt halsband inne på Lindex, som vi ska ha ihop =)

Efter att ha vandrat runt i affärer så åkte vi ut till Skogshyddan och köpte glass, där fick vi en ekorre på besök =)

Sen på hemvägen svängde vi av till Ginza =) DÄr handlade vi oxå =) En box med Tratten & Finkel, Ronny & Ragge och S.W.I.P snutarna. Luftskottet som sprängdes ( Har alla tre nu ), A night at the Roxbury.

När vi kom hem så va vi inte så pigga direkt, men jag hade lovat att måla brädor till Ellens lekstuga, så då gjorde jag det med en gång, efter det så tvättade jag min bil =) Sen va jag seg. Slog en pling till kära Ferrarini =) Så kom hon hit och vi hade filmkväll, ytterst trevligt! =D Blev visst lite negerbollar och chips till, så nu e man rätt mätt asså! Men har varit en väldigt trevlig dag/kväll!

Imorn på morgonen så ska jag åka hem till Kristian, där Ellen väntar. Ska va barnvakt =) Vi ska la va hos Kristian ett tag, men sen får jag se va jag hittar på för kul med Ellen =) På kvällen och natten ska jag va shafför.

Igelkotten


Halsbandet


Bikinin


Tightsen


Zebraklänningen


Linnet


Filmerna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0