Onsdag/En liten road trip

Onsdag.

Förrut så gjorde jag och Sofia en liten road trip till Skara till Jula. Jag köpte Ed Hardy grejer till bilen =) Ska bli en riktigt fin Ed Hardy bil. Jag älskar Ed Hardy saker =) Blev så glad när jag upptäckte på julas hemsida att det finns massor av Ed Hardy saker till bilen! =D =D Kunde ju inte köpa allt, har inte råd till det, men det blev en rattmuff, en wonderbaum och ett stort solskydd till bakrutan =)

Rattmuffen


Solskyddet


Wonderbaum


Visst e det fint!? =) De tre grejerna köpte jag idag =)
Finns som sagt mycket fler grejer som jag vill ha =)

Denna låten tycker jag e bra, lyssna, ni har säkert hört den, men ändå =)
Adam Lambert-What do you want for me
http://www.youtube.com/watch?v=BovthPByLTo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0