Torsdag/Lugn och trevlig dag

Torsdag.

Idag så blev man hemma igen, aj aj i/på foten, svullen bl.a. Så det har varit en lugn dag, tog mig en skön dusch,sen så traskade jag sakta men säkert över till Natha. Så åkte vi och hämtade Tommy på tågstationen.
Sen följde jag med de in en sväng, gossade med Hugo =) han va helt tokig, han älskar ju mitt hår, så han verkligen kröp in i det haha. Skrollan ville bara busa inte gossa.

Sen hoppade jag hem igen och bakade chokladfudgetårta, så kom Philip, Sabina, Emelie, Tove och Sara hit en sväng och fikade och hade det trevligt =)

Sen så har jag inte gjort så mycket, nu kollar jag på tv med Lucifer och Lucy =)

Jo just det ja! Mamma kom hem med ett nytt klädesplagg till mig idag =)

Ny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0