Torsdag/Försovning av pappa/Solning

Torsdag.

Idag skulle jag ju till skolan egentligen, men så försov sig pappa så att jag missade tåget =S

Så jag ringde till mig lärare och sa som det va, och att det går senare tåg men att jag då skulle va framme

runt 12 halv 1, men då sa hon att det va ju ingen idé då så att jag ska komma imorn då.

Så att jag kunde va hemma idag då.

Snällt av min lärare, hon tyckte om att jag ringde och sa som det va iaf =)

Det va faktiskt första gången som jag missade tåget faktiskt, annars har jag hunnit med det varenda gång.

Jag hade ju planerat att jag skulle sola solarium efter skolan, men nu kanske det blir lite svårt.

Men har kanske skjuts upp till Vedum sen så ska jag och Emelie ta tåget till Herrljunga och sola =P

Hoppas bara att hennes fritidskort verkligen gäller, det går ut idag sa hon, men man ska ju kunna använda det

hela den sista dagen väl? Jaja, annars får jag väl åka själv och sola, fast inte lika kul.

Nu e man själv hemma, mamma och pappa jobbar. Fast Lucifer sitter här vid datorn oxå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0