Tisdag/Solning/Pizza/Ny Kamera

Tisdag.

Åkte till Herrljunga med min Emelie och solade solarium idag =) Så himla gött va det.

Så käkade vi även lite pizza ;P Det förtjänade vi allt.

När vi hade solat klart så ringde mamma och berättade att hon hade köpt en kamera till mig =D

Fast den e lite hennes oxå. Fatta hur glad jag blev eller! =D Mycket trevlig kamera dessutom, 10.1 Mega Pixel.

Nu jäklar kan jag börja ta massa kort igen!

Hon hämtade mig i Herrljunga, så handlade vi lite mat i Vedum, så frågade hon om jag ville kolla på

Lises Mode & Present Jack & Jones. Varför inte tänkte jag.

Så vi trippade in dit, och hittade två längre t-shirtar =) Den som det står Rock Chic på har jag en sån fast mörkgrå

Så varför inte ha en sån fast ljusgrå =P Riktigt nöjd! Fynd!

Så åkte vi hem, Laddade kameran med en gång! Så den e färdigladdad, har testat tagit några kort.

Fick sms av Sofia, hon frågade om jag ville hänga med henne och Andreas till Göteborg på lördag, de skulle kika

i affärer, vet inte än om jag ska med lr inte, ska fundera på saken =)

Har ju fortfarande det där till godokvittot kvar på Gina Tricot på 100 kr.

Får väl se hur jag gör. =)

Så skrev Martina att hon ska till Lipz ikväll i Trollhättan, men jag kan ju tyvärr inte hänga med, har ju ingen skjuts

=( tråkigt, annars hade jag gärna följt med.

Ikväll vet jag inte riktigt va jag ska göra, e rätt sugen på att hitta på nåt. Det e ju nämligen inte många dagar

kvar tills skolan börjar =/

Rock Chic



Black



Nya Kameran Fast Svart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0