Tisdag/Skolan/Trött/Hängig/Sonisphere

Tisdag.

Imorse va jag nog inte ens vaken när jag gick upp alltså, så himla trött.
Blev inte piggare i skolan,började känna mig hängig =/
Men efter skolan så åkte jag ut till Överby där Therese va, fick åka med henne hem istället för att ta
bussarna och tåget =)
Vi kikade runt lite i affärer, men jag kunde dock inte köpa mig något, inga pengar för tillfället =/
Väntar på Lön, Matersättning och Studiebidrag. Allt kommer typ samtidigt.
Sen så åkte vi hemmåt, jag hoppade av i Vara, gick till Kristian för mamma va där så åkte jag med henne till
Herrljunga och solade. Det va hemskt skönt!
Somnade såklart haha =P Sen tog jag tåget hem, så hämtade pappa mig, så åkte vi till Vara och fixade lite
grejs sen åkte vi äntligen hem =)
Då lagade jag mat, hade inte ätit något på hela dagen och vi kom hem halv 6 =S

Så nu ikväll har jag bara tagit det lilla lugna, kollat på tv och pratat med katterna =P
Löst lite Sökord =) Ska jag strax göra igen.

Ska äntligen börja träna på Gym igen =D Så kul! Ska bara vänta tills de kära pengarna kommer så ska jag
fixa medlemsskap och medlemskort! Ska bli så gött!
Läääännnnggggttttaaaarrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så hände det en riktigt nice grejs nu ikväll, Emelie skickade och frågade om jag ville ha en plats i en bil
till och från Stockholm så att jag kan åka på SONISPHERE! Johnny ska ju dit så han sa att jag kan få en plats i
bilen, klart som fasiken att jag tackade ja till det! =D Happyface!
Så snart ska jag och Emelie boka våra underbara Sonisphere biljetter =D
Så niiiiiiiiiiiiiiice!

Ska nån av er på Sonisphere i år?

Förresten så e det exakt! 1 vecka kvar tills jag tattuerar mig! =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0