Tisdag/skolan

Tisdag.

Nu sitter jag i våran floristsal med Emma, förrut så gjorde jag ett armsmycke, har tagit kort men det ser mycket bättre ut i verklighet, kanske slänger ut en bild på det sen. Nu sitter jag och söker på en massa olika blomstersaker på datorn. Sitter och funderar ut på va jag ska göra för mer smycke, ett vanligt armband kanske.
Får se =P

Hittar inte så bra sidor på blomsterbös juh, skit oxå. På lunchrasten så va jag och Emma inne i stan och åt kinamat, himla gött! proppmätt för tillfället!

Vi slutar om 1 timme, då bär det av in till stan igen, då ska vi till Espresso House hade vi tänkt, Martina kanske ska med oxå, hon vet inte än. Så sen ska vi ta bussen till LIdköping halv 4, så ska vi till tattoostudion =)
Jag kan erkänna att jag e nervöööös!!!!

Jaja! hörs ikväll! då kommer det förmodligen in bilder på tattueringen =)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Spännande!!!

2010-01-19 @ 15:55:08
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0