Tisdag/Nytattuerad!!!

Tisdag.

Kom hem från Lidköping för en stund sen, med en fin tattoo på min fot =D blev himla nöjd!!
Men fasiken va ont det gjorde vill jag lova, men vill man va fin får man lida pin =P som det så snällt heter.
Nu gör det bara lite ont, men Micke (tattueraren) sa att jag ska va hemma imorn och "vila" foten, så blir ingen praktik för mig imorn, men på torsdag =)

Blev precis som jag ville ha den juh! =D =D Wihoo!
Har tvättat den (som han sa att jag skulle göra) och har smörjt in den nooooga. Liten gullig en =P
Efteråt så fick jag sitta och vänta på resecentrum på pappa som skulle hämta mig, på hemvägen så åkte vi en snabbis till mormor så hon fick se den =) Hon tyckte faktiskt att den va fin =)

Nu ska jag upp och ta plats i soffan och glo på tv:n och slappa =)

Ha det gött så länge! =)

Tattueringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0