Tisdag/Florist/Kinamat/Fika

Tisdag.

Idag i skolan så gjorde jag ett till smycke, ett armband, denna gången blev det trefärgat med lite grönt och lite vide och pärlor på. Har inget kort på det för att jag hade inte med mig kameran idag.

Igår så va ju jag ute och gick med Mattis, såklart så valde han den långa svängen hmm =P
Men det gick bra, fasen va han gick! =O Men men det va mycket roligare att gå med nån än att gå själv.
Haha, han frös och jag blev varm haha. Riktigt uppfriskande va det.
Sen kikade vi på film, just det ja han ville att jag skulle ta kort på honom för satan va han såg ut i skägget! haha xD
Snögubbe! hehe =P

Efter skolan åkte jag till Vara, till mamma och Kristian så köpte vi kinamat! =D så gott! Sen efter det så gick jag och mötte upp Sofia så gick vi till Vara Bagarn och fikade lite, har ju gått med på att va med på en kakutmaning med Mattis heeela Februari =S Både jag och han tycker att det kommer bli jättejobbigt haha!
Men vi ska klara det har vi bestämt! Så förmodligen så va det mina sista negerbollar som jag åt idag. Alla tror att det kommer skita sig, men då säger jag så här, Tro Det Då!!!!!!! Om jag vill klara det så gör jag det!!!!!! Punkt Slut!

Nu sitter jag och väntar på Andreas och Ellen ska komma. Mamma har gjort mat till dom, så de ska äta när de kommer hit, de kommer när som helst =)
Efter att de har ätit så ska jag fjäska med Ellen =P ska fråga om hon vill va mitt sällskap när jag ska ut och gå, e ju så tråkigt att gå själv, så jag ska säga till henne att hon kan få åka på en spark så skjutsar jag henne heeela vägen =P Hon slipper ju gå då =) Hoppas hon vill =) Reflexväst och allt har vi ju =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0