Söndag/Trött/Bingolotto

Söndag.

Igår va det tjejkväll hos Martina, trevligt, spelade charadspel, gick ju rätt bra till slut faktiskt.
Idag vaknade man upp himla trötter, hade bara lite ont i huvudet men det gick över fort.
Andreas kom inte idag =( så får vänta på min spegel i en hel vecka.

Ikväll har jag varit hos Mathilda, och ja det blev pensionärsvarning på oss, vi spelade bingolotto, haha!
Käkade goa chips till det och tjötade massa skit =) trevligt trevligt.
Jag vann faktiskt, fast inte värsta storvinsten direkt, utan en ny bingolott haha.
Så nu e man ju nästan illa tvungen att spela nästa söndag igen haha. Då får man ju hoppas att det e värsta
storvinsten på den lotten =P

Nu kollar jag på CSI NY och Lucifer ligger här bredvid och sover himla djupt.
Ska strax stänga av datorn och tv:n och sova, med tanke på att det e skola imorn =/
Usch och fy! Vill verkligen inte till skolan juh...

Bilder från gårdagen.
Så här såg jag ut den kvällen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0