Söndag/seg

Söndag.

Som sagt så har det varit en väldans seg söndag enligt mig. Har varit och matat Måns, han va jättegossig.
Sen så har jug såklart slappat i soffan. Innan mamma kom hem från jobbet så dammsög och moppade jag golven.
Så kom Ellen och Andreas strax efter 5, samtidigt som mamma.
Hon va busig hon. Jag, Andreas och Ellen traskade ner till mitt rum, så va Andreas så snäll och satte upp min nya fina spegel =) som jag har längtat så mycket efter. Så äntligen så hänger den där på väggen =P

Sen så spelade jag och Ellen bingolotto, vanna inte ett skit, men va ett nummer ifrån en bil och ett nummer ifrån en resa till Gran Canaria, kändes lite surt. Ellen tyckte det va roligt med bingo =)
Hon tyckte det va lite segt att behöva vänta på att få spela på bingobrickorna hehe.
Vi myste till det med varm choklad oxå =)

Sen så lekte vi lite med kameran, Ellen gjorde massa grimarser så tog jag kort, tog fina vanliga kort oxå.
Tyckte hon va kul.

Nu så har man kollat klart på Johan Falk, så ska ta med mig Lucifer och sova, e ju skola imorn =/ blääää!
En viss person retas med att ha en förbannat lång sovmorgon imorn plus att va ledig ett antal dagar, hmmm, gillar jag inte, jag vill ju oxå ha en lång sovmorgon =P

2 dagar kvar tills jag tattuerar mig!

Nya spegeln


Katterna mysde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0