Söndag/Rolig

Söndag.

Nu är datorn och tv:n igång, vaknade redan klockan 10 men somnade om till 11 så då va det väl lika bra att gå upp. Igår va det en lugn och mycket trevlig filmkväll =P =)

Nu funderar jag på va jag ska laga för mat, hmm får gå ner till köket och kika.
Är lite smått sugen på potatis, köttbullar, brunsås och lingon =)

Idag kommer Andreas och Ellen hit =D ska ringa och påminna Andreas sen så han inte glömmer min kära spegel, så ska jag spela bingolotto ikväll, för att jag ca så klantig och vann en nylott juuuuuhhh.
Nu ska jag fasiken vinna en bil eller en trevlig resa =P och hur stor chans e det då lr haha.

0 dagar jvar tills Andreas och Ellen kommer. =)

2 dagar kvar tills jag tattuerar mig =D

Bilder från fredagskvällen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0