Söndag/Larv/Hem/Film

Söndag.

Idag vaknade man upp i Larv. Va ju inte alls nåt pigg efter gårdagens bravader med Emelie och Bella.

Men fy satan! va kul vi hade =D

När Mattis skulle skjutsa hem mig, så tro fan att hans bil hade pajat =/ Det verkade inte va batteriet sa han

utan nån annan grejs, typiskt nu på vintern, när man verkligen behöver bil.

Vet inte hur det har gått, men den e nog tyvärr fortfarande paj.

Så mamma fick komma och hämtade mig, så vi han äta lite innan hon kom.

Kom hem, tog det lilla lugna, pratade med mina missar =) Kollade på tv mm.

Nu ikväll har jag kollat på film med grannen och hans vän =) Vi kollade på Brüno och Mina,Jag & Irene.

Men fy satan, va sjuk Brüno filmen va lr =O Helt störd juh!!!

Det va då första och definitivt sista gången jag såg den vill jag lova!

Herregud!!!

Oscar va snäll och stämde min gitarr oxå när han ändå tänkte spela så hehe. Slipper ju jag.

Men men, nu ska jag knalla ner till rummet och städa lite snabbt, plocka in kläder i garderoben bl.a

sen ska jag soooovaaa! Imorn vill jag åka till Herrljunga och sola! Hoppas bara att det finns nån som kan

köra mig till tåget och hämta mig vid tåget, men det löser jag imorn.

Söööv Gööött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0