Söndag/Duktig/Slappa

Söndag.

Igårkväll va jag, Emelie och Johnny hos Stensson och Johanna, det va trevligt, satt och pratade, drack lite vin och kollade på Ozzfest.

Jag e riktigt nöjd nu, det första jag gjorde när jag vaknade var att sätta mig och skriva på min fördjupningsuppgift i svenskan, tänkte att det va lika bra att få det bortstökat. Så nu kan jag göra vad jag vill idag och klockan har inte ens hunnit bli 3 =) Så duktigt gjort av mig tycker jag! Brukar alltid göra det strax innan jag ska sova typ.

Just nu är jag själv hemma, mamma jobbar, pappa e på kalas. Kollar på tv med lilla Lucy =)
Idag e det jobbigt vill jag lova! Sista dagen som jag får äta kakor!!! hjälp!
Sitter och e så sugen på chokladkex som tusan nu, men kommer ju ingenstans!

Har ingen aning vad jag ska göra denna dagen lr kvällen, får väl ta det som det kommer, hoppas att det e nåt bra på tv som man kan glo på.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Om du bara ger dig katten på att fixa att inte äta kakor så fixar du det! Du får se till att köpa hem någon frukt eller bär som du gillar och så fort du blir sugen på choklad så äter du det istället=)

2010-01-31 @ 18:10:59
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0