Onsdag/Praktik/Lugna kvällen/Varm choklad

Onsdag.

Idag så har jag varit på praktiken, hände inte så mycket där direkt, Sussie och Sofia gjorde begravningsdekorationer och jag inventerade julkrukor. När jag va klar med det så började jag småstäda där bak på lagret, det slutade med att jag städa allt, verkligen allt. De blev jättepaffa när de gick bak och kollade hehe =P
Jag köpte med mig några blommor hem oxå, mina andra dog juh. Köpte en annan liten fin grej, (kommer bilder här under). Sussie sa att det kommer mer grönväxter imorn =) Kanske hittar nån cool. Hoppas att jag får packa upp de då =)

När jag kom hem så lagade jag mat till mig, Andreas och Ellen, det blev korvstroganoff och ris =)
Sen efter maten så fick Ellen gå och lägga sig, hon va väldigt övertrött. Nu sover hon som en stock =)
Ska gå upp och beslagta tv:n nu har  jag bestämt!
Ska fixa varm choklad först =P så gott ju! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0