Onsdag/Hemmakväll

Onsdag.

Ja, det blev inte så mycket gjort denna dagen ändå, ikväll har jag lagat god mat iaf.

Potatisgratäng och Indiska köttfärsspett. Riktigt gott.

Kollat på Sprängaren på tv nu ikväll, haft en hög katter i soffan och varm choklad.

Har tagit lite kort på de =)

Har även fått ett MMS, inte varje dag jag får det så det va la lite kul.

Det som står på schemat nu innan läggningsdags är en varm och skön dusch och ansiktsmask =)

Imorn e det skola, blir nog inte så länge kan jag tänka mig.

Efter skolan har jag bestämt mig för att ta en tripp till de trevliga solariet i Herrljunga =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Den goda maten Potatisgratäng och Indiska köttfärsspett



Varm Choklad



Ozzy



Lucifer



Jag trött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0