Måndag/Skolan

Måndag.

Igår så va jag på kalas, va inte nåt kul direkt, satt i samma fåtölj i typ 3 timmar.
När man äntligen kom hem så bytte jag om och kastade mig i soffan framför tv:n med katter och en liten skål med cheez ballz =) göttigt!
Kollade på blåsningen sen på en film med Jack Nicholson i, kommer dock inte ihåg vad det hette.

Just nu sitter jag i skolan och har svenskalektion, inte nåt kul, håller på att jobba med författarböset, har ändå hittat rätt mycket fakta om henne, den författaren jag har valt av de som fanns kvar är Harriet Beecher Stowe.
Ska va klart nästa vecka, men e strax klar, känns gött ändå.

Sen när jag kommer hem kommer det bli lite lätt stressigt för jag e hemma typ kvart i 5 och då hoppas jag att maten e klar så att man kan äta i lugn och ro, sen kommer Mattis efter att han har slutat jobbet så ska vi ut och gå. Kommer bli stressigt ja.

Längtar så förbaskat mycket till Sonisphere!!!
Jag och Emelie beställer biljetter i slutet av veckan =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0