Måndag/Sitter i skolan

Måndag.

Just nu sitter jag i skolan och har lektion, projekt och företagande, inte jättekul direkt tycker jag.
Men vi har redan gjort klart en arbetsuppgift, så duktiga vi e =P
Har med pappas dator till skolan idag, för att vi har en håltimma sen på 2 timmar.
Så har även tagit med filmer så kan man fördröja tiden.

Sen efter skolan ska jag och Emma till stan, jag ska köpa Helosansalva så jag har det till tattueringen imorn =)
Äntligen så kommer jag få den gjord imorn =)
Pappa ska hämta mig efter det så ska vi åka en snabbis till mormor för hon ville se hur den blev då.

Hoppas att Andreas och Ellen fortfarande e hemma när jag kommer hem, kommer hem typ halv 5,5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0